سقف متحرک استخر مدل دستی سقف متحرک دستی استخر

سقف متحرک استخر مدل دستی

سقف متحرک استخر مدل دستی با بهترین قیمت و بهترین کیفیت و امکان استعلام قیمت سقف متحرک استخر در سایت تمدن و بازدید رایگان. در مقاله سقف متحرک دستی استخر به بیان مزایا ویژگی ها نحوه نصب و ... می پردازیم.

دیگر مقالات سایت تمدن سقف استخر

سقف متحرک استخر مدل دستی چیست؟

به عبارتی  سقف متحرک دستی استخر، ساختاری است که قابلیت باز و بسته شدن دارد و امکان استفاده از استخر در هر شرایط آب و هوایی را فراهم می‌کند.
 و همچنین سقف متحرک دستی استخر یک سازه پیش ساخته و یا سفارشی بوده که بر روی استخر به عنوان یک سقف آب بند و هوا بند مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه براین سقف متحرک مدل دستی فقط محدود به اجرا بر روی سقف استخر نبوده و کاربردهای دیگری نیز داشته و همچنین اجرای سقف متحرک و ثابت برای پارکینگ، کافه رستوران، تراس، روف گاردن، حیاط خلوت و... نیز، امکان پذیر است.
همه چیز درباره شرکت سقف متحرک تمدن

انواع مدل های سقف استخر

.سقف استخر ارتفاع کوتاه
.سقف استخر ارتفاع متوسط
.سقف استخر ارتفاع بلند
که هر کدام به دو مدل
 
.دستی و برقی تقسیم می شوند.
 
مثل سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه دستی و یا سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند برقی و...
فیلم سقف متحرک استخر مدل دستی


سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه 
کمترین هزینه را برای شما در پی دارد و برای استخر هایی که فضای کمی دارند و یا باعث گرفتن دید نمای ویلا و باغشان می شود بسیارمناسب است و همچنین اگر سیستم گرمایشی ندارید نگران نباشید چرا که این گزینه نسبت به دیگر مدل ها بسیار مناسب است زیرا این مدل از سقف متحرک به دلیل ارتفاع کوتاه و همچنین متریال و پوشش به کار رفته در آن که به عنوان یک عایق حرارتی شناخته می شود باعث گرم نگه داشتن استخر و همچنین ایجاد اختلاف دمای 8 تا 12 درجه ای درون استخر با بیرون استخر می شود. نمونه کار سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه1
نمونه کار سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه2

سقف متحرک استخر مدل ارتفاع متوسط

این مدل از سقف استخر ارتفاعی متوسط داشته و حدودا یک متر از ارتفاع کوتاه بلند تر و بیست سانت از ارتفاع بلند کوتاه تر است.
 سقف استخر مدل ارتفاع متوسط نیز کاملا به صرفه و لاکچری است و کابری های لازم جهت گذاشتن میز و صندلی درون سازه و امکان نشستن و تردد با احتیاط امکان پذیر است.

سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند

و اما سقف استخر مدل ارتفاع بلند یکی از محبوب ترین و پر سفارش ترین کار های مجموعه تمدن می باشد چرا که کارفرمایان این مدل را به دلیل زیبایی تمام عیار و در چشم بودن و نشان دادن خود در ویلا نسبت به دیگر مدل ها و بر اساس سلایق خود میپسندند.
سقف متحرک استخر ارتفاع تمام شده ی آن حدودا 3.5 متر می باشد و حتی امکان قرار دادن دوش و یک آلاچیق در آن امکان پذیر است.
 جهت اطلاعات بیشتر درمورد ارتفاع و اندازه های سقف متحرک استخر با ما در تماس باشید.

نمونه کار سقف متحرک استخر ارتفاع بلند1

نمونه کار سقف متحرک استخر ارتفاع بلند2

 

کاربرد سقف متحرک استخر
 
مزایای سقف متحرک استخر استفاده از سقف متحرک در استخرها، به شما امکان می‌دهد تا در هر فصلی از سال، از استخر خود استفاده کنید. همچنین، برای این سقف‌ها اجرای سیستم‌های برقی نیز امکان پذیر است هستند و به شما اجازه می‌دهد با یک دکمه، سقف را باز و بسته کنید. در ادامه به چند مورد از کاربرد های سقف استخر میپردازیم.

نمونه کار سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند3

تمیز کردن استخر
سقف متحرک استخر در این مدل یعنی سقف متحرک دستی کاربرد های بیشمار زیادی دارد که سایت تمدن به گوشه ای از کاربرد های سقف متحرک استخر اشاره می کند با ما همراه باشید.
این مدل از سقف متحرک استخر یکی از بهترین راه حل ها برای آن دسته از صاحبان خانه و مشاغلی است که هفته ای یک بار به ویلا یا باغ   خانه خود در شهر دیگر سر می زنند و وقتی که می خواهند وارد استخر شوند همه چیز مهیا و آماده باشد و دیگر استخر کثیف نشده باشد وآب آن تمیز مانده باشد بدون اینکه از مواد ضدعفونی و شیمیایی استفاده کرده باشد و به همین دلیل این یک گزینه بسیار مناسب است چرا که آب استخر همیشه تمیز می ماند.
چگونه استخر خود را تمیز نگه داریم
استخر چهار فصل
 چنین استخری که هم سقف داشته باشد هم بدنه، بهترین گزینه برای افزایش فصل شنا یا حتی ماندگاری آن در کل سال است چرا که شما می توانید به راحتی در فصل پاییز و زمستان از استخر خود استفاده کنید چرا که شما هم اکنون یک استخر مسقف دارید که به دلیل متریالی که دارد به صورت یک عایق حرارتی عمل کرده و باعث ایجاد یک اختلاف دمای 8 تا 12 درجه ای بین داخل و محیط بیرون می شود. این بدین معناست که شما امکان استفاده همه جانبه از استخر خود را در فصل سرما دارید و حتی می توانید میز و صندلی بگذارید و به گفت و گو و تماشای فیلم در فصل سرما در کنار استخر و در زیر برف و باران بپردازید.
مزایای سقف متحرک استخر

نگهداری استخر

با اجرای سقف متحرک استخر و یاسقف ثابت استخر به دلیل اینکه استخر کمتر در معرض نور خورشید و همچنین عوامل جوی قرار می گیرد، بنابراین تمیزتر است و نیاز به نگهداری کمتر و استفاده حداقلی از مواد شیمیایی و زاج و کات کبود دارد.

مجموعه تمدن با اجرای یک سقف متحرک برای استخر شما از ورود گرد و غبار، باران و سایر عوامل جلوگیری می کند و بدون به زحمت انداختن خود بابت نگهداری و تمیز کردن آن همیشه استخر و محیط پیرامون استخر را تمیز نگه دارید و دیگر نگران تعویض کردن و یا فرسوده شدن کاشی های استخر خود به مرور زمان نباشید.

استخر کودکان

شما با اجرای سقف متحرک استخر می توانید استخری امن برای کودکان خود به ارمغان بیاورید چرا که دیگر نگران افتادن فرزندان دلبندتان به داخل استخر و همچنین حیوانات کثیف و نجس به داخل استخر نیستید. شما می توانید استخر کودک خود را نیز مسقف کنید و به او نیز امکان داشتن یک استخر بدهید تا بتواند به راحتی شنا کند و یا اینکه فضای پیرامون استخر را به گونه ای طراحی کنید که فقط در زمان حضور شما در استخر بزرگسالان امکان شنا داشته باشد و این امر با اجرای سقف استخر تنها امکان پذیر است.مطالعه مقاله انواع سقف استخر

قیمت و بهترین انتخاب برای شما

در طراحی و ساخت استخر، سقف متحرک یکی از اصلی‌ترین عواملی است که باید مورد توجه کارفرمایان قرارگیرد. این مدل از سقف‌ها، به شما امکان می‌دهند تا در هر آب و هوایی از استخر خود استفاده کنید و همچنین از نور طبیعی بیشتری برخوردار شوید. در این مقاله، قصد داریم به بررسی قیمت سقف متحرک استخر و همچنین بهترین انتخاب برای شما بپردازیم.

قیمت سقف متحرک استخر، بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله اندازه استخر، جنس ساختار، نوع سقف و متعلقات فنی.
 برای داشتن یک سقف متحرک با کیفیت، بهتر است به قیمت به عنوان تنها فاکتور تصمیم‌گیری ننگرید و در کنار آن، به کیفیت، خدمات و دیگر قابلیت‌های فنی نیز توجه کنید. انتخاب بهترین سقف متحرک استخر برای شما، بستگی به نیازها و سلیقه‌ی شما دارد. اما در کل، سقفی با قابلیت باز و بسته شدن آسان، مقاومت در برابر عوامل جوی، عایق حرارتی مناسب و طراحی زیبا را شما می توانید داشته باشید.

مطالعه مقاله سقف استخر ارزان

گارانتی سقف متحرک استخر
 هر وسیله و هر سازه ای نیاز به گارنتی و بیمه نامه دارد که خیال شما را بابت تداوم عمر آن راحت کند. سقف متحرک استخر تمدن نیز مستثنی از این ماجرا نیست و سازه های سفارشی کارفرمایان خود را برای حفظ عمر و کیفیت سقف متحرک استخر، که نیاز به نگهداری و تعمیرات منظم دارند به مدت 15 سال بیمه نامه و گارانتی به انها ارائه می دهد علاوه بر این دارای یک سال خدمات رایگان می باشد.

اقدامات لازم هنگام داشتن سقف استخر

.تمیز کردن سقف
.عایق‌سازی مناسب
.بررسی سیستم‌های مکانیکی
.از جمله تعمیراتی است که باید انجام شود.
.مراقبت ویژه از سقف متحرک استخر در فصل زمستان
.مطمئن بودن از درست بسته شدن سقف استخر
 
.اطمینان حاصل از تمیز کردن برف و یخ روی سقف

نتیجه گیری: 
با توجه به انواع سقف متحرک استخر و عوامل مهم در انتخاب، بهترین گزینه برای استفاده شخصی سقف متحرک استخر، بسته به نیاز ها و ترجیحات شخصی شما متفاوت خواهد بود. با انتخاب گزینه مناسب، شما می توانید از لحظاتی شاد و آرامش بخش در کنار استخر خود لذت ببرید.

استعلام قیمت

شما کارفرمایان عزیز جهت استعلام قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نموده و ابعاد استخر و سازه مد نظر خود را بیان فرمایید تا قیمت سریعا توسط کارشناسان ما به شما اعلام گردد اما به طور کلی قیمت دقیق و نهایی زمانی مشخص می شود که تمام نکات بالا رعایت شده باشد و مهندسین ما از پروژه شما بازدید به عمل آورده باشند هر چند که هنگام بیان ابعاد ارسال فیلم یا عکسی از محل پروژه کارشناسان ما را جهت راهنمایی هر چه بهتر کمک می کند.
در همین سایت در بخش محاسبه هزینه با وارد کردن ابعاد استخر و دیگر موارد قیمت سریعا به شما اعلام می گردد.
محاسبه هزینه سقف استخر

درباره شرکت

شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شما همراهان گرامی می توانید با کارشناسان مجرب و زبده ما جهت طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر تماس برقرار نموده تا اطلاعات لازم بالاخص برآورد هزینه سازه در سه مدل برقی، دستی و ثابت را در اختیار شما قرار دهند.

تمدن همراه شماست!

ارتباط با ما:

 اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17 

شماره تماس + واتساپ: 09120463001

X منوی اصلی سایت
منوی اصلی